22 Temmuz 2014 Salı

Ayrılış...

Gece oldu ya yine,
Sessiz ve derin bir hüzün çöktü üzerime;
Aklıma geliyorsunuz ikiniz de.
Herneyse!..

Asıl sen!
Artık olmasan da her gece;
Ben varım ya,
Gecelerde sen yoksan artık, kime ne?
İyi yürekli insanlarım var!
Ve hepsi hâlâ benimle.
Sen de kalanlardan ise kime ne?!

Onlar ki,
Benim ne bacak arama,
Ne memelerime
Ne de gözlerime;
Sadece sözlerime
Geliyorlar her gece!

Veremeyeceğimden fazlasını diyemem.
Üzülmesinler diye yalan da söyleyemem.
Yalansa, bi tek;
Tebessüm ederim,
Gönülleri hoş tutmak isterim.
Beni sevmeleri değil aslında derdim;
Mutlu yüzler görmektir dileğim.
Biliyorum, şimdi uyuyorlar;
İyi geceler dillerim;
Bende kalanlara da,
Sende kalan eski dostlara da...

Ha!..
Beni sevmediğine değil;
Kandırıp, kendini bana sevdirdiğine kırgınım...

Murat Dicle
06.11.2013

Hiç yorum yok: