27 Ağustos 2014 Çarşamba

Boktan haller...

Bir insan boka, ya kendi düşer; bilerek, ya ayağı kayar düşer; istemeyerek, ya biri iter; bilerek veya istemeyerek...
Benim bu hallerimin nasıl boka sardığıyla ilgili aranızdaki konuşmalarınızla ilgilenmiyorum; benim bu hallerimden nasıl kurtulabileceğime dair doğrudan bana söylediklerinizle ilgileniyorum...
İçine düşmüş olduğum ya da içine düşme ihtimalim olan, boktan hallerimle ilgili yaptığınız dedikoduların utancıyla yaşamak istemezseniz eğer; bana tutunacak bir dal olmayı deneyerek -ileride tekrar yüceldiğimde, yaptıklarınızdan ötürü kendinizle gurur duymanızı, naif bir mutlulukla karşılayacağım. Ve bakışlarımla size, biliyorum dostum, biliyorum... diyeceğim. Böylece siz, sessizce, gururla ve bana bıraktığınız bir mutlulukla daha güzel salınabileceksiniz bu dünyada...


Murat Dicle
1 Kasım 2013

Hiç yorum yok: