13 Ağustos 2012 Pazartesi

ALLAH İLE ALDATMAK, Yaşar Nuri Öztürk

ALLAH İLE ALDATMAK, Yaşar Nuri Öztürk
ALLAH İLE ALDATMAK
Yaşar Nuri Öztürk
"Beni bir kez aldatırsan sana yazıklar olsun; beni iki kez aldatırsan bana yazıklar olsun."
-Sun Tzu

Çinli bilge ne güzel demiş değil mi? Peki Kur'an bu konuda ne diyor: "Aldatan, sizi Allah ile aldatmasın" (Lokman 33, Fâtır 5, Hadîd 14) İşte bu kitap, Kur'anda geçen bu ayetleri baz alarak bizleri ciddi şekilde "Allah ile Aldatanlar" 'dan sakınmamızı söylüyor. Gerek Kur'andan, gerek İslam tarihinden ve gerekse de günümüz yönetimlerini belge/örnek göstererek bunu yapıyor, yazar. Kitap, dinci(!) kesimin şiddetle karşı çıktığı bir ismi; bize hiç bilmediğimiz yönleriyle de tanıtıyor...

"Hak olan Kur'an, haksızlığı kabule vasıta yapıldı." sözünü, İslam tarihine yazdıran -ki özellikle o dönemin Türkiye'sindeki Müslümanlara bir uyarı şeklinde söyleyen- ise Gazi Mustafa Kemal Atatürk'tür...

Bu ve diğer kitaplarını okudukça, takva manyakları -ki ben bu tabiri, müşrikler için özellikle kullandım- neden Yaşar Nuri Öztürk'ü sevmediklerini çok iyi anlıyor insan. Kitap bize, tercüme/meallerde yapılan kasıtlı yanlışları bir bir dile getirmektedir.

Ben çok aklı başındayım, bana sadece "Aldatan, sizi Allah ile aldatmasın" cümlesi yeter diyorsanız ne âla. Ancak, şahsi görüşüm, yine de kitabı sonuna kadar okumanızdır. Kitapta, hem ayetler, hem de İslam tarihiyle ilgili bilgilere de ulaşacaksınız. Konu sürekli olarak Allah ile Aldatma etrafında dolanıyor olsa da, bu anlatım içerisinde elde ettiğimiz bir çok değerli bilgi ile de karşılaşıyoruz...

Ey Türkoğlu! Sen pek safsın, seni herkes aldattı. Erdim diyen, döndüm diyen çemberinden atlattı.

Savaş döneminde Erzurum'da bir casus yakalanır. Bu müslüman olmuş bir rus casusudur. Casus kendini öyle kabul ettirmiş olacak ki, Erzurum halkı casusu temize çıkartmak için Kazım Karabekir'in karargahına kadar gelirler. Casus ve yalandan müslüman olmuş biri, halkı öyle ikna etmiş ve kandırmıştır ki, Kazım Karabekir, halkın bu haline bakarak hatıra defterine: "Ey Türkoğlu! Sen pek safsın, seni herkes aldattı. Erdim diyen, döndüm diyen çemberinden atlattı." sözlerini kaydetmiştir.

Kitap elbette, aldatanların şahı sayılan AKP'nin de üstüne üstüne gitmektedir. Dolayısıyla, kitap, öncelikle Kur'ansal vuruşla, ardından siyasal ahlaksızlığa dem vurmaktadır. Yazar, şahsi fikirleri yerine doğrudan Kur'anı kaynak göstererek, bizi kimlerin Allah ile aldattığını bir bir açıklıyor. Sizi kimler kandırıyor, bilmek istiyorsanız bu kitabı mutlaka okumalısınız.

Dinsiz(!) ve Allahsız(!) Atatürk, öyle biridir ki, Elmalılı Hamdi Yazır'a bizzat emir/rica vererek, meşhur ve herkesin kabul ettiği Kur'anın Yüce Meali yazımına destek vermiştir. Yaşar N. Öztürk kafanızı karıştırıyor. Ve hatta, Bu Dinciler, O Müslümanlara Benzemiyor demek zorunda kalıyorsunuz. Soner Yalçın'ın bu kitabını da okumanız gerekir. Yaşar N. Öztürk ağırlıklı olarak Kur'an belgeleriyle Allah ile Aldatanların üstüne gitmektedir, ancak Soner Yalçın ise, diğer vesikalarla AKP ve benzer Takva(!) sahiplerini ifşa etmektedir.

Bu güne kadar yaşadığınız -dayatılan İslami- hayat dolayısıyle, bu kitabı okurken canınız acıyacaktır. Buna katlanmanız halinde, aydınlanmanız kaçınılmazdır. Bu kitaba ve bu yazara şans verin!

Hiç yorum yok: